Nejčastější otázky

Před tím, než odešlete váš dotaz, přečtěte si otázky v této sekci, je možné, že na totéž se ptal již někdo před vámi a vy zde třeba najdete odpověď na svůj dotaz a ušetříte čas sobě i nám. 

Ne to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně dle instrukcí.

Pokud se u nás registrujete, máte přehledně uložené objednávky a snadněji si dohledáte vína, která jste si v minulosti objednávali.

Plánujeme také věrnostní program pro registrované uživatele, kteří budou odměňováni za realizované objednávky.

Potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření e-mailem. Pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese lucie.vrtisova@vinnykost.cz, abychom prověřili problém nedoručení potvrzení.

Pokud vaše objednávka nebyla ještě zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, případně odebrat nebo změnit.

Telefonickou objednávku je možné realizovat jen v tom případě, pokud máte zájem objednávat zboží z internetového obchodu. Stačí nám zatelefonovat na tel. 731 803 423 a po vytvoření tel. objednávky obdržíte potvrzení objednávky e-mailem.

  • na dobírku - celou sumu za objednávku uhradíte řidiči při převzetí zboží. Zboží je po objednání ihned expedováno. Tato služba je zpoplatněna 30 Kč.
  • převodem - sami provedete platební příkaz ve svém internetovém bankovnictví. Zboží je expedováno až po připsání platby. 
  • kreditní kartou přes platební bránu GoPay - pokud využíváte služeb některé z podporovaných bank, můžete objednávku jednoduše zaplatit přímo ze svého internetového bankovnictví platebním systémem GoPay. Zboží je okamžitě zaplaceno a expedováno. 
  • hotově - v případě osobního vyzvednutí (pouze po předchozí domluvě)